Mvc

Idag har jag vart på mvc o träffat vår underbara barnmorska. Hon är så snäll o omtänksam men ändå rak, ärlig o inte alls daltig. J kunde inte följa med idag, lite synd för jag fick lyssna på hjärtljuden. Jättehäftigt såklart! Men han får höra nästa gång. Svårt annars att pussla ihop så båda kan. Annars mätte dom magen o tog lite prover o fråga hur jag mådde. Många som sagt (mest kunder på jobbet o ytligt bekanta): Va stor du är för att va i den veckan eller va liten du är! Har verkligen fått höra både och. Har inte brytt mig direkt men nämnde det ändå för barnmorskan o sen va det inte mer med det. Lite kul sen att jag hamna mitt på den svarta linjen/kurvan o sen sa hon med glimten i ögat att jag kunde ju säg det till dom som sa det. Mår iaf toppen o det gjorde bäbisen med sen får jag gärna va liten eller stor.

Har anmält oss till föräldrakurs, någon som gått det? Ska bli roligt iaf.


Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att allt är bra!

Vi gick föräldrakurs. För snart tio år sen! (Hjälp!) Kan ha hänt en del sen dess.... ler Vet inte om kursen i sig gav något, men om inte annat så fick man lite nya kompisar att fika med under föräldraledigheten! :-)

2011-11-18 @ 06:58:46

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0