Pissdag

Mår såklart askasst idag. Vakna med huvudvärk, tog tabletter, somna om o vaknade o va okej men lite groggy. Kämpa i mig frukost, spydde upp den. Trodde jag va klar med huvudvärk o kräk nu. Fick iaf i mig lite ny frukost. Strul deluxe på jobbet. Gullig medarbetare som lugnar mig o säger att det löser sig. Matt i hela mig efter huvudvärken o kräket dock inte så att jag kan gå hem. Kämpar! Stackars J ringer o får sig en hormon-utskällning för att han frågar vart skruvdragaren är. Hinner under samma samtal nästan börja gråta o ve om ursäkt. Riktig pissdag idag som sagt... Dock ingen halsbränna. Men det kommer väll.

Ska aldrig mer skryta över hur bra jag mått.


Kommentarer
Postat av: Marie

<3

2011-11-03 @ 21:47:30

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0