Saker jag vill:

- börja röja/slänga/sortera bort inför flytten så inte allt kommer då
- sitta flera timmar framför datorn o kolla ut hur vi ska ha det i nya lyan
- åka till Åstol
- börja kolla bäbisgrejer, vad behöver man o vad behöver man inte? (återkommer med den punkten om ett tag o alla mina mamma-vänner ser jag som experter så ni får tipsa eller rätta mig)
- åka o hälsa på bäbisens kusin
- att jag tar körkort innan bäbisen kommer
- stänga in mig en vecka o bara läsa massa böcker o kolla på film
- åka till simhallen
- baka kanelbullar

Lättare sagt än gjort när man är dödstrött efter en dag som börjat med körskola eller nått annat o man är hemma halv sju efter jobbet. Klar med mat o undanröj o fix runt halv åtta-åtta. J jobbar massor o kämpar med att få ordning på sömnen, dvs han är ett vrak. Sen ska man sova o dom lediga dar man har stressar man igenom för att få så mkt som möjligt gjort. Nu ska jag inte klaga men just nu känna det som att allt bara går i ett, hinner liksom inte med! Söndag blir nog rätt lugn, o jag får träffa J lite på dagen. Annars jobbar han kväll hela helgen.

Nu ska jag sova på det, ska träffa BM imån.


Kommentarer
Postat av: Marie

Viktigast är att vila och ta hand om dig!! Allt annat ordnar sig! <3

Kram

2011-11-17 @ 09:23:52
Postat av: Malin

Kan vi lägga till en punkt på listan: "Träffa min BFF". Den uppfylls snart! :)

2011-11-17 @ 12:18:12

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0