Tjockis v 24

Nu händer det grejer, nästan så det känns som att huden ska spricka så fort går det.

Förr kunde jag ju fråga J: "Ser jag tjock ut i det här?" varpå han svarar snällt: "Nej o du är jättefin!" lite inövat men ändå snällt. Kan tillägga att det mest är skämtsamt vi kört "Ser jag tjock ut"- grejen. Men iaf idag när han kom hem stog jag o spegla magen o la kommentaren: "Ser jag tjock ut?" och han ser helt förbryllad ut o vet varken ut eller in vad som är rätt svar. Riktigt roligt!

Blir snarare glad när nån kallar mig tjockis numera!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjockis!! :D :D :D

2011-11-16 @ 21:19:17
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Finare tjockis får man leta efter!!

2011-11-17 @ 09:25:20

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0