Fredagsmys

Mysig kväll igår med mysiga vänner!
Vi åt kycklingfilé, pommes, chilibea, svampsås o sallad. Blev bra!
J gick invigt balkongmöbeln med sin jobbarkompis.
Som alltid när jag o J köper en möbel så går nått fel. Först fick vi inte ut en hörndel genom balkongdörren så J skruvade bort fötterna (kul att montera isär när man äntligen får nått monterat). Dock gick det inte att skruva bort den ena foten hur mycket två vuxna män än försökte. Därav kom den briljanta idéen att hissa upp den från marken. Så med nätverkskablar fastsurrade i soffdelen, dinglandes fram o tillbaka ovanför en bil o framför våra grannars inglasade balkong fick vi upp delen.

Den andra hörndelen va sne (såklart, varför ska det gå lätt när det kan gå fel) så den ska vi få bytt. MEN, va fint o va bra det blev/kommer bli. När gästerna gått igår tultade vi på Noah overall o filtar o bäddade sen in oss själva. Mysigt!

Tror jag börjar bli bättre på att amma bland folk. I början kändes det som att mina bröst va (som prins Daniel skulle sagt det) all over the place. Snart tror jag att jag vågar mig på att inte få panik o springa hem om Noah skulle vara hemifrån en timma.

Amningshjärna, säger ibland så korkade grejer att tiden står stilla, glömmer av grejer.
Det försvinner sen va? Är sjukt tankspridd!

Får besök ikväll igen av våra snart nyblivna grannar som snart även får en liten!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0