Gokväll


Skulle ju givetvis inte stå OM the road utan ON the road i senaste rubriken, blir lätt fel när man skriver på Iphonen.

Sitter med en sovande Noah mot bröstet. Till skillnad från igår kväll så har han vart vaken hela kvällen. Mysigt, han sitter o "pratar", snuttar på sin napp, gråter lite när nappen trillar ut eller sitter i Js famn o tittar rakt in i den vita väggen. När han inte äter då!
Har även badat i baljan idag, helt klart bättre än handfatet!

Inatt sov Noah mindre bra, troligen till följd av att han sov hela kvällen, somna o vakna om vartannat. Han är även lite förkyld vilket gör att jag ligger o lyssnar på hans andetag istället för att sova när han sover. Mindre pigg idag, men J o Noah gick en promenad vid ettsnåret så jag fick vila. Hatar att sova på dagen... Blir helt väck efteråt men det va nog behövligt. Sen satt vi på balkongen i solen!

Imån ska vi till BVC på förmiddagen, sen har vi lite att fixa innan vi på torsdag checkar in på Åstol! Blir en långhelg hos Js familj. Som vi längtat, jag har inte vart där sen i höstas o J va där senast över jul.

Kents nya album släpps imån!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0