Huvudvärk

Sitter i soffan med Noah som håller på att avsluta en tre-fyrarättets frukost. Vi har hunnit med att bada också något som är rätt populärt. Dock är jag skiträdd att tappa honom, trots att jag håller så som vi blev lärda på BB. Han har blivit så stark... Hur kommer han va om en månad då?

Igår hade vi som sagt besök, jättemysig kväll! Noah fick ett jättefint halsband av BFF, ett likadant som hon ofta har på sig med en fyrklöver, vi ska även lämna in det för gravyr! Fick även en jättemysig filt med pingu på av Kentstabon (som numera är mambo o bor rätt över gatan från oss). Så nu får jag komma på ett nytt namn åt henne. Håller även tummarna för att hennes sambo snart får jobb i krokarna!

Har dom senaste dagarna haft huvudvärk. Och har väll känt det lite till o från. Inte sådär jätteont utan bara begynnande o inte så att det behövts nån tablett. Igår (eller inatt vid två) fick jag dock ta två. Men funderar på varför, jag både dricker o äter ordentligt, jag får tillräckligt med sömn. Är det nått hormonellt kanske? Nån som vet? Hittar inte direkt nått svar på googel.

BVC i eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

blir så i början pga amningen.om du tycker att du dricker mycket så drick mer! minst 3dl efter varje amning. så blev det bättre för mig ,sen är det en del hormonellt då klart! puss och kram

2012-04-13 @ 15:24:38
Postat av: Marie

Jag får alltid migrän mycket oftare när jag ammar! Så, ja, det kan helt klart va hormonerna!

2012-04-13 @ 18:07:13

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0