Jaha?

Noah tvärdecka efter frukost o J sover efter nattskiftet. Känner mig helt tappad, får liksom den där lusten att väcka nån av dom... Lär nog inte va få populärt vem det än är ;-)

Får bli en dusch på det!

I eftermiddag ska jag o Noah ut o premiär-gå själva. Första gången vi alla tre skulle ut o gå tog det 2 timmar att komma iordning o då gav vi upp. Noah va mätt, klädd o ren, skrek o va vansinnig o jag o J va helt slut o hungriga!
Men dagen efter gick det bättre :)

Känns som julafton att lillasyster kommer ikväll! (och julen varar än till påska...)

Förra påsken va vi alla samlade hos familjen E på Åstol. Även lillasyster va där! Fullt hus och så mysigt vi hade. Påsken va senare o vi satt till större del på baksidan av huset i solen.
Bild som lillasyster tog förra året på Åstol:


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0