Korv med bröd

I eftermiddags efter BVC o en snabbis på stan så kom vi hem o gjorde korv med bröd. När vi sitter som bäst o trycker i oss maten säger J (den store gourmeten) att: "Man ska ta senapen på korven först o sen ketchup för annars går man miste om ketchupsmaken". Känns som det kvittar men sen är jag ju ingen direkt korv med bröd-expert ;)

Hade jag tänkt till lite hade jag ju kunnat höra med Noahs BVC-tant om huvudvärken, men sen såg jag att jag fått bra svar här istället. Får helt enkelt dricka lite mer ändå o härda ut.
J sa att jag kanske spänner mig när jag sitter o ammar o att jag kan behöva en massage... Ja men jatack! Ska påminna han om det om en stund. Framför Let's dance!

Är egentligen inget fan av Let's Dance förutom i år - Anton Hysén, vilken kille!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0