Jag har stenkoll

Idag va vi på Mio förresten. Inhandlade det sista till v-rummet. Bl.a. så har en matta under matbordet stått på listan och nu hittade vi en snygg i katalogen som vi bara skulle ha. Den blev det iaf inte för den va inte snygg, utan J fick som han tyckte vad det gäller matt-sort, och det blev nog bäst så.
Resultatet blev jättebra!
Hur som haver.
När vi står på Mio med en glad säljare bredvid oss börjar vi diskutera vilken grå färg det är på soffmattan. Jag hävdar att den är svart, eller mörk grå. J å sin sida är tvärsäker på att den är väldigt ljus grå. Jag slänger ur mig kommentarer som "Ja men du vet ju inte ens vilken färg vi har på gardinerna, klart mattan är ljusgrå" och andra sådär småmogna saker. J letar fram mattor i butiken som han menar är typ identiska, jag totaldissar. Tanken va ju då att mattorna skulle matcha. Till slut går J med på att vi köper den mörka mattan. Och när vi kommer hem är det någon som liksom har bytt ut våran soffmatta mot en ljusgrå. Vet inte vem J har lejt för att fixa detta men det handlar om ett proffs iaf... Men - det blev ju som sagt jättebra! Vi är nöjda.

Och jag har stenkoll på det mesta!


Kommentarer
Postat av: johanna

För vi bengtssons är inte alls envisa!! :D

2012-08-21 @ 23:34:38

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0