Magsjuka

Vaknade i morse o kände mig lite hängig, men efter lite frukost o en dusch blev det bättre. Kände mig som vanligt o tänkte inte mer på det. Vi packade in oss o åkte till pappa. Rånade honom på halva grönsakslandet, en såg o lacknafta. Underbar grönsakspåse vill jag lova. Kände mig lite dålig i bilen igen, men tänkte att det går nog över. Sen blev det cheapy för inhandling av takfärg m.m. Klarade väll att va där inne i ca 5 min innan J fick klara shoppingen själv. Blev sämre o sämre o väl hemma sprang jag direkt till toaletten. Magsjuka! Fyra ggr. Kände mig lite bättre, blev dock sämre. Ringde pappa o sa att pepparkorn nog är på sin plats. 1177 för info om hur vi tar hand om Noah, ska han ammas? Ja. Dock ingen kontakt förutom just vid amningen. Hade nog inte klarat av så mycket kontakt. Sen låg jag i sängen med frossa o sprang då o då till toa. Fy... Nu sipprar jag nyponsoppa o hoppas att varken J, Noah eller pappa får det.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0