Matstol

Här ser ni en förväntansfull lilleman i sin matstol längst ner i inlägget. I bakgrunden ser ni bitchen i vårt hem: Diskmaskinen. Den är min slav, älskar att den gör vårt jobb så vi slipper!

I övrigt kom en försynt J o sa häromdagen att vi (OBS! Vi ;-)) måste tvätta sockar o underkläder för hans är typ slut. Men då svarar hemmafrun, dagdrivaren och tvättansvarig (dvs jag, det är Js namn på mig när han vill retas) att: Det finns i linneskåpet på toa. J ser förbryllad ut, inte har väll vi ett linneskåpet. Han kliar sig i hårbotten tills 25-öringen trillar ner och så går han in på toa, öppnar TORKTUMMLAREN o rotar reda på ett par kallingar i någorlunda matchande sockar. Och sådär har vi gjort nu i nån vecka för att sortera strumper är nog det tråkigaste som finns!!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0