Regn

Vi svenskar är ju som bekant rätt fascinerade av väder o vind. Så även jag. Kommenterar gärna om det vart dåligt eller bra väder. Därför måste jag poängtera skillnaden mellan igår kväll o idag morgon. Jag o Kicki var på en kvällspromenad (en fin tradition vi gör ca 1 gång i veckan) och det va verkligen helt uuuunderbart väder. Men så idag. Regnet har öst ner sen lilleman väckte mig vid åtta i morse.

Kom en hel flock (typ 10-15 st) segway-åkare igår, varpå en vänder sig om, vinkar o hojtar: "hej hej Martina!"
BFFs mamma! Roligt!

Har fått för mig att vi ska ha en tallrikshylla till Noahs kommande rum. Inte för tallrikar såklart utan för böcker. Typ såhär: (brutalt snodd bild från nån)


Kommentarer
Postat av: Johanna

apfint jö!

2012-08-30 @ 14:42:36

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0