Söndag

Grabbarna ligger o sover lite här mitt på dagen. Borde kanske göra detsamma. Hade jättesvårt att somna igår o när jag väl kom till ro så började det ju åska. Inte så lite heller. Lilleman han va nog helt slut efter dagen igår. Klockan nio stupade han i säng o sov oavbrutet i 9 h. Vilket aldrig har hänt tidigare. Han fick lite mat o somnade sedan om 2 timmar till. Skönt för då hade jag nog 1 timmas sömn på kontot.

Hur som helst - efter Noahs namnkalas igår stannade BFF o Luke kvar o hjälpte oss att fixa iordning lokalen och sen hade vi en sån där mysig kväll som man har med två underbara vänner man träffar så ofta det går men alldeles för sällan. Och varför går dessa kvällar så snabbt?!

Nu ska jag blunda i 2 minuter... Eller 5 på den lilla visaren.

Bilder från vår morgonpromenad i veckan:


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0