Tapeter

Imån mina vänner - smäller det! Eller det får vi väll hoppas att det inte gör men vi kommer iaf få upp tapeterna. Blev ju en utdragen historia detta med magsjuka o skit som hinder men imån så kommer Js underbara föräldrar o hjälper (o framförallt visar) oss hur det ska göras. Ska bli roligt! Och det ska bli skönt att på torsdag kunna fixa till o sen inte längre bo i en 1a. Va garanterat skitkul för J dom dagarna jag va kass o då vistas på endast hall o kök o inte våga gå hemifrån ;-)

Idag har jag o Noah hängt med våra grannar o lille Max. Noah passade på att ge Max en rak vänster. Max brydde sig dock inte så mycket utan tänkte nog "Om ett par månader får du igen!"

Nu vilar lilleman...


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0