Hemma efter jul

Nu har vi landat hemma efter en mysig jul på öa. Nu tar ett par dagars julpause innan vi på lördag firar med Noahs morfar + sambo. Ska bli mysigt!

I fredags var jag o lilleman hos min farmor o farfar o där på deras matta övade han på att krypa. Fick väll bra grepp på den kan jag tänka. Han hade gjort det lite innan men tror det va först där han fatta grejen. Sen efter ett par dagar på Åstol kryper han snabbare en snabbast (gärna till diskmaskinen). Roligt när man ser saker hända sådär!

I lördags firade vi jul med Noahs mormor + sambo o hans moster o morbror. Noah fick en smärre chock när han träffade min bror, började gallskrika o tyckte han (en av dom snällaste i världen), (äter liksom inte ens djur, o inte små barn heller) va hur scary som helst. Oj, tänkte vi. Hur ska det gå ned tomten?
Dock va tomten på Åstol inga som helst problem, ganska festlig faktiskt. Noah satt tom i knät, tittade på honom lite o undrade va det va för konstig filur.
Julgranen däremot tog ett par dagar att acceptera.

Dags att ta tag i dagen.
Lite ärenden sen blir det hockey!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0