2:a flyttdagen

Oj vilket hästjobb J o pappa gjort idag, lyft o burit, slitit o släpat! Jag har mest packat kök i min egna takt, gick så sakta att jag tyckte att jag själv va långtråkig. Lite kaos i nya lyan nu bara, lådor o grejer överallt. Men vi har tid!
På fredag kommer Js föräldrar - ska bli skoj! Blir nog mycket fixande då.

Nu försöker J få ur mig vad dom sa om alla sladdar o omkopplings-grejer till internet o TV. Liksom rätt person att fråga o skicka på att ta sånn info. Jag tänkte mest på att försöka se intresserad o förstående ut när dom hade hela sladd-genomgången... För egentligen fatta jag inte nånting o hoppades innerligt att J ändå skulle fixa det ;-) är, summa-summarum, dys-sladd-iker med en släng av teknisk fobi.

Nya lyans första måltid blev makaroner o korv:


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0