bokbeställning

Beställt lite böcker som jag tror jag o J kan ha användning för:


Den första är i samma serie Barnliv som Föda barn som jag läste för ett tag sen. Den andra har jag fått tips av från Fröken O som säger sig inte kunnat leva utan denna bok när Prinsessan va bebis.

♥ ♥ ♥

Alla hjärtansdag igår - en dag som handeln såklart tagit fasta vid. Mycket krimskrams o kalsonger. Jag o J har som tradition att laga en lite mysig middag o kanske se nån film, eller som igår va det Hockey. Bara ha det lite mysigare än en vanlig vardag, o så blommor såklart. Påminde J i måndags om vilken dag det var igår varpå han svarar: "Okej, då får jag stanna nånstans efter jobbet!" haha! Älskar tulpaner så nu står det en stor bukett med vita o lila tulpaner på bordet. Sen sa J: "Har du köpt hjärtan chocklden?" (Brukar alltid göra det men inte iår.) Tog däremot frm ett litet paket o Js ögon börjr tindra för han kände med en gång på lukten att det va kaffebönor. Haha, han o hans kaffemal, tre små påsar iaf från Kom in o när det finns nytt kaffe här numera måste man verkligen känna efter o diskutera vad det smakar osv. Så ibland är det gott med bara en vanlig kopp med Gevalia, men det får man ju knappt säga högt. Hur som helst - hade en väldigt mysig alla hjärtansdag igår!

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0