Ett till kul inlägg

Efter en aktiv flytt-fixar dag igår har dagen idag vart mindre produktiv. Gick upp vid nio, åt frukost, J sov vidare. Pratade i telefon med både min söta farmor o lite andra folk. Sen läste jag lite i en bok jag köpte för några månader sen. "Att föda" av Gudrun Abascal. Det är ingen direkt läsa pärm till pärm bok utan snarare att man kan läsa lite där man känner för. Blev iaf supertrött o börja frysa där jag låg i soffan (stört kallt i v-rummet) så jag kröp ner bredvid J som är som ett levande element. Magen/Bebisen emellan som så snällt låg o sparka J i ryggen ;) Somna som en sten o vaknade bara när J blev övervarm o försökte slingra sig undan, haha! Tji fick han! Vakna en timma senare vid kl ETT!! Upp, lunch, kaffe o frukost o lite fix blev det innan sista föräldragruppen. Lite ångest när ett par inte va där, dom hade nämligen fått sin bebis redan, en månad för tidigt så: snälla söta våran bebis, du är jättevälkommen o vi längtar massor efter dig men kom inte förrän efter flytten!

Tips till andra gravida par: Flytta inte en månad innan BF.

J är lite halvkrasslig, verkar inte vilja bryta ut helt eller bestämma sig. Hängig, ont i ryggen o idag sov han halva dagen o frös så han skakade vid ett tillfälle. Och så toppat med lite magont. Tror inte det är feber iaf, nån som har en diagnos att ge? Hoppas det går över!

Nej, trots vilodag ropar sängen på mig. Imån ska vi på kontroll på nya lyan tillsammans med föreningen kl 10.
Spännande!

Känner att bloggen verkligen är spännande för er att läsa just nu, skulle lika gärna kunna skriva: "Jag gick upp, packade lite lådor. Jag har krämpor, jag är trött. Hej då!" Nästan lika innehållsrikt.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0