Härlig söndag

Idag har vi en helt vanlig söndag här hemma. Med dagar i bagaget som bestått av flytt, flängande fram o tillbaka, massa fixande o organiserande, ommöblering och trötta fötter (vad gjorde jag innan jag fick fotbad o tillhörande fotsaltskit i julklapp?!) är det rätt skönt att bara vara. J går på 7-dagars på jobbet nu imån o jag ska göra det som alla sagt till mig, vila. Fick tom 4 böcker levererade av min svägerska som nog va en uppmaning att slappna av till.

På tal om Js storasyster så har bebisen en underbar kusin att se fram emot att leka med. Växte själv upp med en jämngammal kusin vilket va toppen!

För ett tag sen värmde jag bullar i ugnen, alltså typ ICAs färdiga. Blev katastrofbrända, men idag testar jag på att baka muffins själv. Vanliga muffins, inga ABCD-nyttiga muffins utan vanliga hederliga med recept taget från den rutiga kokboken. Förutom att dom typ rann över blev det ju superbra! One step closer to bullmamma!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0