Rånad

Känner mig brutalt rånad efter att jag av ren nyfikenhet vart på söderhallen och handlat inför kvällens middag. Kommer säkert va glad flera ggr att det finns en närbutik men ja man är väll bortskämd med att ha haft både Willys och Kvantum (som ändå ses som en dyr butik) runt knuten när det gäller både utbud av sortiment o pris.

Har provat vår tvättmaskin idag o det gick ju bra fram tills tvätten va klar då jag råka trycka igång den en gång till o sen inte fick stopp på den. Så en tvätt tar alltså lite drygt 3,5 timma i det här hushållet. Hoppas inte grannarna hörde när jag gapa: "Nej stopp dumma tvättmaskin"

Okej, nu känner jag att intressenivån på detta inlägg blev jättehögt. Mat o tvätt liksom.

Men när jag ändå är igång så kan jag ju avslöja att jag ska baka en kaka sen. Varför spara på hemmafru-krutet liksom! Skämt å sido gillar att vara huslig - vi får troligen hjärtligt besök ikväll o jag tänkte slänga ihop en typ pannacotta-paj med hallon. Både J o den andre killen är med i jobb-bantningen så jag ser fram emot att det blir en del över.

Frölunda - Dif ikväll med, tjoho äntligen är det igång!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0