tummen upp

Har kommit till insikt idag att det skötbordet vi har beställt (det som jag tjatat nått så groteskt om, som gick sönder när vi beställde det på blocket, o sen lagt undan i en butik) liksom blir för djupt. Risken är rätt stor att det blir lite toalett-kaos, så jag har hittat ett annat (2 veckor innan bebis ska komma - bra tajming tycker jag) fast som givetvis inte finns i Varberg, vad jag vet. Har dock mailat leverantören som får hjälpa oss att hitta en återförsäljare. Det första vi beställt från början är 22 cm djupt o det andra är 14 cm när det är uppfält. Det negativa är ju såklart förvaringsmöjligheterna, massa bra i det första o inget i det andra.

På torsdag får vi finbesök av 2/3 av Js systrar samt lill-kusinen. Blir mysigt!

T:s lillasyster va här en sväng idag med ett superfint babygym med tummen. Så gott som nytt o passar ju både kille o tjej. J tycker dock tummen ser ut som en bajskorv o jag har därför smygt in tummen-grejer utan att han märkt det, man får ju inte vara dum ;) Nej jag skoja bara, det finns en liten neutral tummen-handduk o skötbordsunderlag med bara en liten tummen/bajskorv på o han tyckte nog det va rätt gulligt ändå.

Nu blir det dusch o sen Wallander!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0