lördag

Vad har jag åstakommit idag?
Inte mycket kan jag berätta. Sov till kl 12!!! Underbart va det. Sen gick jag upp o började baka frallor, tänkte i mitt stilla sinne att dom nog är klara så att J kan få en eller två innan han åker. Tji fick vi, dom va väll klara 5 min efter att han åkt till jobbet. Satt sen o systematiskt tryckte i mig tre stycken med inget annat än smör på. Stört gott med nybakade frallor alltså. Detta bakbeteende är nått som alltid drabbar mig när jag har lite långtråkigt. Det är liksom mysigt att baka. Dock gör jag alltid samma saker. Grötfrallor, muffins eller kanelbullar. Som dessert blir det alltid cheesecake, pannacotta eller smulpaj. Imån är det tänkt att bakas choklad o apelsin muffins. Har nog snart hela frysen full. Funderar på om man ska ge sig på att göra kakor, typ cookies.

Jahopp, köket ser ut som ett bombnedslag, det va ju roligt...

Igår kväll va jag hos T o hennes tre barn. Blev en mysig kväll med tacos, UNO, mysiga efterrätter och lite annat.
Note to self: Köp UNO o öva inför nästa besök, inte okej med storstryk 2 ggr i rad av två kids ;-)

Ikväll blir det både Hockey o Mello! Synd att inte J är hemma, inte riktigt samma sak att se på hockey utan honom ♥

Igår anlände spjälsängen till lägenheten! SÅÅ FIN den kommer bli, den är som ny fast lite bättre! En liten miss på botten, men sen ska det bli kul att sätta ihop den o bädda. Där kommer filuren (Js nya smeknamn på bebisen) sova gott!

Kommentarer
Postat av: Tintin

Ja det är nog lika bra att du köper ett nytt Uno anars kanske du får stryk av mig och mina bröder (timmoti & Harry) igen

2012-03-04 @ 08:18:16
URL: http://tintinmehrens.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0