Vårt hem

Idag har dom sista papperna skrivits på o pengar förts över osv. Så idag är jag o J bostadsägare!

Känns bra, äntligen nått helt eget!

Tyvärr fick vi förhinder precis innan vi skulle åka bort o "kolla läget" idag men imån ska vi köra dom första lådorna innan J börjar jobba, så det blir lätt att börja den stora flytten på onsdag.

Efter typ fyra nätters vakna-somna var 5e minut fick jag inatt sova utan nån större störning. Härligt!
Va o kolla bebisen idag med o allt är bra men mitt socker har gått upp, dock inte över. Sen om det är tillfällighet eller inte får vi se på torsdag. Har nämligen vid båda tillfällena med högt socker ätit smaksatt fil med havrekuddar eller cornflakes, vilket (tydligen) innehållet extremt mycket socker. Så Hälsofil är inte hälsosamt... Orka!! Så nu får jag gå dit på fastande mage på torsdag morgon kl 7.30 o se ifall det är mer normalt.

Så nu har jag köpt vanlig fil. Varför stoppas det så sjukt mycket socker i allt för? Och jag som brukar variera min frukost med gröt, macka o ägg, fil o cornflakes m.m.

Nej nu är det projekt packa ner kök på schemat. En kopp kaffe på det!
Over and out!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0