Vill ha vår

Gjorde ett blogginlägg igår om vad vi åt men cyber-intenet måste tyckt det va så tråkigt så det blev liksom borta. Jag längtar så till våren, tänk när vi kommit på plats i lyan, bebisen har behagat komma ut, J är ledig o det är fint väder o vi går en promenad ner till havet. Lite annat än -15, jag sitter fortfarande i pyjamas o Js stora myströja. J jobbar o bebisen sover i magen o runt omkring mig är det bara flyttkaos ;-)

Vart extremt godis sugen igår! Har verkligen blivit av med mitt sockerberoende sen J ingick bantar-avtalet på jobbet. Har vart mitt sätt att supporta liksom, det o att J vid nått tillfälle sa att bebisen är sockerberoende redan i magen. Men igår gick J o la sig tidigt till följd av att han vart dålig o sovit konstigt, så jag såg min chans. Tryckte i mig massa godis o en halv cantaloupe melon. (Nej frukt är inte godis) Konstigt att jag hade svårt att sova sen när jag typ va hög på socker. Såg även Kronjuvelerna. En svensk film, helt okej! Dock kan ju Björn Gustavssons skådespeleri diskuteras.

Nej, nu ska jag ta tag i livet. Kl är tio i tolv o jag slappar omkring i pyjamas.

Med risk för att inlägget inte publiceras nu så åt vi förkokta ugnsgriljerade tjocka rev igår o det blev jättegott!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0