Det där jävla skötbordet

Idag när jag kom hem efter en jättegod o mysig lunch hos f&f så ligger det två fakturor i brevlådan från att vi skicka tillbaka skötbordet. Ska ju såklart bara behöva betala returfrakt en gång, så efter en halvtimma i telefon fick jag prata med nån som motvilligt ville prata med mig ang. detta. För det är ju alltid så, ingen vill prata med en o alla vill ha mejl o det finns femton olika alternativ att välja mellan när man ringer. Så den bitchiga tantan tog emot alla möjliga uppgifter om mina fakturor trots att det inte låg på hennes bord, vilket jag fullkomligt skiter i. Sen skulle hon ringa upp, o vi la på för en timma sen. Sååå irriterande!! För 89:- liksom, en del av mig vill bara dubbelbetala o skita i det, bara för att man blir rundkastad så mycket men en del tycker rätt ska va rätt.

Men en sak är klar - aldrig mer blocket!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0