Det går bra nu

Frölundavinst igår, JVMvinst inatt o Warbergsvinst idag! Jo men det går bra nu. Känns som att iaf Frölunda o Warberg vart sparsamma med den varan det senaste. Bortsett från några få oros-moment i dagens match såg det helt okej ut o Warberg har nog landets bästa 2e målvakt.

Har inte sett nån JVM match ännu, lite fel tid på dygnet. Men! På fredag finns inga alternativ. Blir skoj!

Om en vecka ska jag göra nått jag lääängtat efter! Klipp o slingning! Finns bara ett ord som beskriver mitt hår just nu: katastrof.

Ibland känns det som att bäbisen sätter fötterna mot ena höftbenet och liksom sträcker sig till andra sidan. Och ibland är det som att den sätter benen mot min rygg o försöker resa sig upp, så ser det ut som att huvet ska komma ut genom huden bredvid naveln. Rätt underhållande. Fortfarande inte underhållande att sparka på blåsan dock...


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0