Första outfiten säkrad

Med risk för att låta lite sådär jobbigt duktig så är nu hela tvättkorgen tom (!!) vilket är lovely. Dock fylls den ju ap-snabbt men hur som helst, har tvättat lite bäbiskläder idag, det som ska med till BB. Jag vet att bebisen skulle kunna bestämma sig för att komma ut nu, men med flytt o allt så har vi lite tänkt att om det blir så får allt bara lösa. Så just nu längtar jag bara tills vi landat i lägenheten så vi får göra bebis-fixet. När vi bara fått komma inom dessa fyra väggar känns det som den riktiga väntan kan börja. Därför kändes det lite mysigt att få hänga upp dom små bebis-sockorna, den beige-vita pyjamasen, boddysarna m.m. Det är lagom färgglatt, haha! Lite tjuvstart iaf, mitt i allt stök o bök.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0