Fredagsmys

Idag har jag o J fredagsmys! Då kanske ni undrar varför jag bloggar - jo, J lagar feta o soltorkade-tomater fylld fläskytte med potatisgratäng "så som killar gör den". Precis dom orden sa J när han berättade om denna måltiden, o jag har alltid velat testa men inte fått tummen ur. Man skivar potatisen o låter den koka i grädde tillsammans med lök o vitlök, salt o peppar tills det göttat till sig. Sen häller man det i formen o in i ugnen! Hur som haver, jag får inte hjälpa till - o det ser så sjukt gott ut o tvärt emot mig så är köket inget bombnedslag utan jättefint o städat dessutom. Har dessutom fått en fredagsöl i handen! (Som J fick visa leg för haha, non alcoholic!)


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0