Igår o idag

Det gick ju bra i både innebandy o hockey igår, 9-7 till Warberg mot Linköping och 2-3 ef. förlängning till Frölunda mot Växjö. Va på innebandyn, där va lite folktomt i arenan (1100 pers nånting) men vi på våran rad hade det toppen! Bebisen sprattlade runt o till sist fick pappas sambo känna. Men det är rätt lustigt, h*n kan busa runt hur länge som helst o när nån väl ska känna är det liksom "sova räv" som gäller.

J va i Göteborg med några kompisar igår o kolla hockeyn på en Frölunda-bar. Med tanke på att svaret blev "huvudvärkstabletter o vatten" när jag fråga hur han mådde så lär detta bli en rätt lång dag... Man blir ju nästan sympati-bakis.

Ska fortsätta mitt projekt med våra pärmar här hemma. Varför har man inte ett papperlöst samhälle? Jag är verkligen sämst på att hålla ordning på alla papper. J är nog ännu värre, eller vi är nog lika sämst på det båda två. Vad kan man slänga? Vad ska man spara?


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0