Inventering

Idag har det vart inventering på jobbet, såå sjuukt tråkigt men det lär dröja innan jag behöver bry mig om det igen. Är helt slut. Va på jobbet sedan kl 7 o sen blipp blipp. Klar vid fyra o då åkte jag o J till Babyhuset o fixa det "sista". Bilbarnstol o skötbord (ett sånt vi beställde på blocket fast helt).
Sen har jag typ kört runt halva stan, breared till Js kompis, Coop o hem igen. Nu är vi hemma o nu är det dags för mat! Ska bara samla kraft i sängen i 2 min till.

Va på gravid-vattengympa igår ju - skitkul! Sov som en prinsessa inatt, mellan 22.30-03.30 vakna jag inte en enda gång. Härligt!

Sen va vi ju på bio med, Hamilton - mycket blod o mycket vältränad Persbrant. Helt okej!

3-4, såg inte matchen men vad är det med Warberg o uddamålsförluster!?
Hoppas Frölunda slår skiten ut AIK ikväll...

Nej mat!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0