Sover bra?!

Har råkat yppa att jag sovit bra nu det senaste. Det får man ju råda bot för då den här natten har vart FÖRFÄRLIG! Vaknar, somnat, vaknat, inte somnat, somnat, vaknat, inte somnat, beklagar mig för J som då vaknat, somnat, vaknat. Gick till soffan kl 6. Somna till nån talkshow. Sov TVÅ timmar i sträck, Vaknade av att bebisen sparkat så mycket på mina revben att det gör ont, la mig i protest i en annan ställning. Somna vakna, somna, vakna. Och nu är jag vaken sen ett gäng timmar tillbaka. Dra ut detta under 11 timmar. Känner mig ju helt borta o har typ ångest över att gå o lägga mig ikväll.

Men nu om en stund ska jag ner till Kusthotellet o skvalpa vatten med ett gäng andra gravida. Kanske är att jag inte är trött i kroppen som gör att jag inte sover? Är ju trots allt bara mindre än en vecka sen jag sluta jobba.

Nej ush känns som detta blivit klagomuren för min del numera.

Imån ska vi åka till dumpen, sen ska jag upp till T o hennes familjs nyinköpta villa. Ska bli spännande!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0