Tacos

Jo jag tackar för halsbrännan jag hade heeela natten. Visste ju att jag skulle ha halsbränna efter tacosen, men detta va nått utöver det vanliga. Så nu står det en jättestor fin lunchportion med tacos i kylen jag skulle ätit idag men istället blev det gröt. Och J kommer inte äta den för han tycker man rapar tacos i 3 veckor efteråt.

Lugn lördag annars, packat en låda, slängt massa skit (seriöst va man har massa onödiga grejer). Sov länge! Åt frukost länge o pratade med BFF i telefon.

J lyssnar på hockeyn via radio o dricker en öl. Han har hörlurar på sig o sitter o uppdaterar mig hela tiden. Ni kan ju tänka er vilket referat det blir ;)

Nej dags att ta tag i livet!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0