En visit av lillasyster

Blev en rolig em o kväll igår också. Vipp som vapp stog lillasyster i hallen. Först fick hon hjälpa mig att få lite ordning. Tog mig nämligen 2 timmar att städa toa... Och då va det liksom inte för att den va så sunkig det tog tid utan för att lilleman ville ha full uppmärksamhet, mat eller nått annat. Tvärvägrade även sova på hela eftermiddagen. Men efter lite bus med sin moster tvärdecka han o vårt hem fick även bli fritt från damm på golvet. Vi gick en sväng på stan, det va ju långöppet, så vi gick o strosade tills vi blev hungriga o gick hem. Efter fem min hemma öppnade sig himmeln o det började åska. Tajmingen! När jag o lillasyster ses finns det bara en maträtt att äta - ceasarsallad! Så även igår. Sen smällde vi i oss typ 2 kg vattenmelon. Noah somna elva igår o sov till tio idag, med endast två mål mat inatt. Tack o tack, hackade verkligen på den sovmorgonen, o det gjorde lillasyster med efter en veckas festande i Danmark. Nu blir det snart bakning. På Js jobb brukar man av tradition alltid bjuda på nått om man exempelvis fyller jämt, eller får barn eller dylikt. Men det har liksom aldrig passat med nån Noah-tårta men nu under natthelgen ska det bli av. Annars är väll allt som vanligt o verkar så förbli:


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0