Kräk

Sitter i soffan o luktar kräk! Noah luktar även han lite kräk o jag blir nog inte månadens mamma direkt efter vad jag just lyckades med. La Noah på mage på sängen för lite "huvudgympa". Vänder mig om o plockar bland lite grejer, tittar på Noah som i vanlig ordning är arg när han ligger på mage. Säger lite peppande "kom igen då"! Kollar ett sms på mobilen o sen blir han verkligen skitförbannad! Tittar dit igen o ser då varför han blev skogstokig. Tror jag det när han ligger med huvudet rakt ner i sin egen pölstora kräk. Stackarn! Det är rätt mycket vaket på natten nu. Funkar iofs rätt okej, han sover ofta till ca 8 så det blir ju ändå rätt många timmar fast inte så sammanhängande. Spännande spännande! Snart ska lilleman få äta smakportioner. Om två veckor eller nått. Ska bli mycket spännande. Våran BVC sköterska sa att man kunde kolla ifall han följde en med blicken när man åt o minsann, han verkat tycka det ser spännande ut (när jag o J gör överdrivet stora mat-moves). Har vart på promenad o fika med C och lilla Lou idag. Mysigt och härligt! Nästa gång funderar vi på en tripp ut till Getterön.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0