Sol sol sol

Vilken dag det va igår!
 
Jag o Noah va ute nästan hela dagen med undantag från de värsta soltimmarna mitt på dagen. Vi började dagen vid nio när vi mötte upp C o hennes lilla tjej. Vi promenerade o hamnade till slut på Apelviken. Filtar, kaffe, barnmat m.m. dukades fram, sen satt vi där tills vi blev rastlösa i benen, då gick vi en sväng till. Va hemma runt lunch. J jobbade dag igår (åker 14 är hemma 23) så vi hängde lite med honom o lunchade o så, sen gick vi ut igen när han åkt framåt eftermiddagen o mötte upp T, hennes pappa och 4 vilda  (men underbara)  kids. Sen promenerade vi en omväg, tog en sväng in på sörsehallen o sen hem. Man är så härligt trött i kroppen efter så mycket promenad. 
 
Lilleman har dock börjat hata att åka vagn. Han är ju trots allt bara 3 mån så vi tycker väll liggdelen får funka en stund till, tills han vuxit i sittdelen lite mer. Men då ser han ju inget, förutom tre söndertittade pingus och möjligen lite blå himmel. Skulle också skrikit konstant! Och det är ju inte alltid kul att sova bara för att de gungar skönt i vagnen. MEN! Jag la en vuxenkudde bakom honom i liggdelen så nu halvsitter han typ, ser mig mer o bäst av allt, kan stirra in i vad som nu faller honom i smaken. Rätt kul när han kollar in i bergen när man går strandpromenaden o man själv tittar ut över havet. Så nu går det bra igen! 
 
J va som sagt hemma vid elva igår o jag hade utlovat en liten suprise. Det va ju en så härlig kväll igår så jag hade gjort det lite mysigt på balkongen, tänt ljus och sådär, köpt nya blommor och gjort lite mackor samt köpt två 3,5or . Så där satt vi tills mina ögon gick i kors, då fick han sitta där själv. Tror inte han led direkt!
 
Fint väder idag med, ska ner till damernas sen. Ska ligga där o lata mig, sova, bada. Not! Ska förena nytta med nöje o ha med mina körkortsböcker. Sen blir det utflykt med oss alla framåt seneftermiddagen. 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0