Tidigt en tisdags morgon

Hej va det går i vårt vardagsrum! Vi fick ner jättemycket tapeter igår och nu är mer än hälften gjort. Får nog hjälp av mamma men Noah nån timme idag så jag o J kan köra på i raketfart. Va en lång dag igår, rolig men lång! Vi gick upp runt åtta jag o Lilleman för att sen möta upp Max o hans mamma för lite promenad o fika. Vi vandra hemåt runt två-tiden och då va J (som nu jobbar natt) vaken. Började så smått i v-rummet, laga mat o laga Noahs mat. Sen va lilleman en ängel o sov 1,5 timma o va sen superglad o satt i hallen o lekte i gymmet eller stolen så vi kom långt med tapetrivningen. Kl halv tio åkte J till jobbet och Noah somnade en timma senare. Jag röjde upp i köket o gjorde sånt småplock vi ignorerat hela dagen. Kom i säng för sent (till följd av min "jag ska bara"-sida) för att sen ligga vaken o lyssna på en drömmande bebis till halv två. Upp fyra för mat o samma kl 7. Noah vägra somna om efter att J kommit hem vid kvart över 7 o busat lite. (Jag får aldrig det stora leendet av lilleman som J får, tacksamt att va morsa o mattant!) Nu sitter jag dock här med han sovandes i famnen sen fem min tillbaka. Tänkte haka på den napen jag med.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0