Vad är det för dag?

Försöker verkligen hålla koll på dagarna men ibland bara flyter dom ihop. Inte för att det spelar så stor roll om det är tisdag eller torsdag, men ja, man blir lite smått förvirrad. Hade ju vart lättare att ha koll ifall J jobbade mån-fredag.

 

Inatt va det en måsjävel som sjöng utanför sovrumsfönstret. Fjäderfä! Noah hade dessutom massa ljud för sig. Han somnade dock vid halv elva o då tänkte jag "åh najs, jag kan läsa lite o sådär nån timma." Så 2,5 timma senare (...) gick jag o la mig. Smart!

 

Repris av Lotta på Liseberg på tv just nu. Hon är så sjukt töntig! För det första har hon en jumpsuit på sig med camel toe. Mindre smickrande! Dessutom är det allsång men hon sjunger mest själv o det är ju mer lag än undantag att hon nämner Christer Sjögren i varje program om han inte är med vill säga. Nej, ska det va allsång är det Måns på Skansen tycker jag!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0