20120315

Du heter: Martina
Smeknamn: inget
Låt som du sörjer till?
Beroende av: Nässpray och julmust
Vad tror folk om dig? Att jag är förvirrad och att jag inte har koll
Stämmer det? Ja och Nej
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen
Hur imponerar man på dig? Man är driven och glad eller kan alla årtal + vinnare genom tiderna i Mello
Brukar du skratta för dig själv? Ja, brukar även prata för mig själv samt sjunga i hårborsten framför spegeln.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Det måste ju fan sätta igång snart!" -T
Var bor du? Varberg
Trivs du där? Ja!
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Martina, alternativt säger jag "bajs" om min lillasyster ringer, dock försöker vi vänja oss av med det.
Vem ringde du senast?: Förlossningen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att det är normalt att gå över tiden.
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Nej, det va jag J och en bebis som vägrar komma ut.
Brukar du komma i tid: Ja numera.
Hur känner du dig nu: Bitter
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blå och vitt
Vad tycker du om fötter: Mina behöver filas o fixas till.
Vad saknar du: Min kropp
Hade du en bra kväll igår: Ja, jag o J låg o myste i soffan, pratade med bebisen (typ: "-Sparka nu om du kommer ut imån", "-Om du kommer ut imån, så lovar jag att det är vi mot mamma!") och kolla på en serie.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23.00 typ
Är du blyg?: ibland, i stora nya grupper
Sysslar du med någon idrott: Ja den heter gå-i-trappor.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det va ju det J kände när han såg mig ;)
Har du spytt offentligt: Oj, vet inte?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Löneförhandla, inte fälla ner toa-ringen, köpa blommor till min tjej o helikoptern.
Är du nöjd med ditt liv: Ja!
Är du bortskämd: Ja lite!
Vad gör du i morgon: Föder barn.
Vad är det värsta du vet: När något man sett fram emot inte blir av.
Är du kär? Ja :)
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja helt klart!
Vad är det finaste du fått?: Har fått så mycket fint, men en grej är min mormors mors gamla förlovningsring som numera finns i min o Js ringar.
En speciell dag du minns: Finns så många speciella, men jag kommer faktiskt ihåg rätt väl när mamma o pappa kom hem med min lillasyster. Helt plötsligt va liksom inte JAG sötast!!
Du samlar på: Näe inget.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min BFF eller lillasyster.
När grät du senast? Hallå, jag är höggravid det kan ju vart för fem minuter sen för att jag inte kom upp ur soffan. Omogen fråga!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lite lån
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Nej det känns inte som min grej
Är du musikalisk?: Alla kan sjunga och jag älskar melodifestivalen
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, svartvinbärssaft eller julmust
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ingen aning


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag kommer tyvärr inte ihåg vad det blev för kön! Men det blir spännande att se!!

Jag gillar din lista förresten, och din humor :)

2012-03-16 @ 02:15:33
URL: http://ecarolines.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0