41 + 1

Vaknat somnat, vaknat somnat hela natten. Bebisen har verkligen en ny hobby, rumpan på revben heter den. Och om jag vill ligga på höger sida o bebisen tycker vänster så är det liksom inte mycket att göra åt.
Men det är helt okej, jag mår prima iaf trots en natt utan djup sömn.

Imån ska vi till BM o kolla läget, allt känns bra o så men lite trögt (som sagt). J börjar snart jobba igen vilket gör att vi inte får så mycket tid ihop när bebisen kommit som vi kanske hoppats på.

Idag har vi vart slappa jag o J, bara suttit inne, kollat på en serie vi fått tips om och kramats i soffan. Blir en sväng runt kvarteren nu, lite luft o lite trappor måste man ju ha. Men det är väll vad söndagar är till för!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0