41

Nu blir det strax en promenad in till stan, en liten fin köttabit till kvällen ska inhandlas. Sen blir det innebandy o hockey!

Tänker ignorera att jag är höggravid nu, då kanske lill-filuren känner sig lite åsidosatt o kommer ut. Tror så!
Eller, en tanke som slog mig igår, jag kanske bara är skengravid. Haha, va förvånad man skulle bli isåfall!

Vi lever iaf o det görs inga tecken på nedkomst...

Inatt har mina revben fått sig en rejäl omgång. Man kanske inte tror att det är så illa men får hxn in en riktigt bra knuff med rumpan känns det rätt bra. Då kan ju jag tycka för mig själv att det uppenbarligen är rätt trångt där inne, så... Kom ut istället!


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0