Liten parantes

Har gått 39 fulla veckor och 2 dagar... Det är helt okej, o vi går säkert över. Men, den som vill säga till mig att det skulle kunna bli den sista mars behöver inte lägga energi på att berätta det, för jag VET det o J vet det med, o han vill verkligen inte att det sker.
Så fort nån frågat när det är dags numera o man svarar 10 mars får man direkt det slängt i ansiktet. Så nu får man väll börja svara: "från nu till sista mars".
Annat som jag vet är att det inte är smart att renovera med en nyfödd bäbis, så det är därför jag o J inte kommer sätta vår lilla bebis MITT i rummet o låta den sitta där en hel dag medan vi slipar, spacklar o målar.
Detta kommer gärna påtal när folk frågar om vi kommit iordning o vi svarat, ja men det är lite o fixa men vi drar inte igång nått förän bebisen har kommit. Och då menade ju inte vi att bebisen kommer prick den 10e o att vi den 11e börjar slipa o spackla. Liksom inte planen.

Nån annan som har nått smart att komma med?


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahaha! Ljuvliga jättegravida sötnos! Klaaart att bebisen kommer den siste mars, att man går över TRE veckor är jättevanligt! Men jag inser att jag kan ha fält en kommentar åt det här hållet och jag ber så om ursäkt. Gravida Marie på övertid hade antagligen dödat icke-gravida Marie, och ja, det är helt ok att tycka illa om mig. Tills bebisen är född! :-)

Och självklart, SJÄLVKLART,så kommer ni slipa väggar och måla med illaluktande giftiga färger medan Lillbebis ligger å sprattlar PÅ skyddspappen. Den som tror annat är en dumbom! :-)

Men hav förtröstan kära du, snart såå snart så har ni ert underverk i famnen! Lyxa dig med heldagar i soffan och massor med godis tills dess! Puss

2012-03-06 @ 14:19:56
Postat av: Johanna

Människor.....!

2012-03-06 @ 14:50:56
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hahaha vet hur det kanns....

2012-03-06 @ 16:59:19

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0