Pissdag

Inte vart mitt allra stabilaste idag. Blev lite bättre när J kom hem o sen fick släpat ut mig på en promenad innan kvällsmaten. Stackarn har fått utstå ett å annat idag.

Imån ska vi åka o bara kolla på tapeter och färg så vi får lite inspiration inför dagen efter bebisen har kommit. (Haha skoja bara)
Kolla kan man ju alltid göra. Vi har gjort en totalvändning vad det gäller matsalsmöbel. Istället för ett rätt robust sett i svart blir det nog något lite enklare i vitt. Så kan det gå! Eller ja, vi kanske ändrar oss igen.

Har vart extremt sugen på inlindad melon i parmaskinka o typ en hel brieost. Och en blodig inte alls genomstekt biff eller oxfilé. Snart...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah, vågade inte ringa dig, fniss! :D Imorgon blir en bättre dag, för imorgon kommer bäbis (känner på mig det!) Bajs!

2012-03-07 @ 21:36:22
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0