Söndag 40 + 1

Så nu har vi gått över. Nu är vi en av 70% som går över, dags att komma ut nu. Finns ju lite hjälpmedel man kan ta till på egen hand, är lite skeptisk till vissa av dem typ som Hallonbladste, dock har jag lite hopp om att ananas ska hjälpa. Läste iofs av nån besserwisser att man skulle äta sju stycken för att det skulle ge nån verkan. Är uppe i 2 stycken... Sen ska ju promenader va effektivt så det blir det varje dag.

Jaja... Hxn tittar väll ut när den är redo. Jag har dock känt mig klar i flera veckor, o J börjar bli otålig.

Idag är det innebandy o hockey. Ska på det förstnämnda. Måste bli vinst om det ska bli slutspel.
J lär väll visa mig matchens bästa o sämsta i Frölunda matchen sen med hans egna expert utlåtanden.


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0