40 + 3

Vilken lugn morgon jag haft, mest pratat i telefon o strosat omkring.
Fint väder så nu står dusch o promenix på schemat. J är o klipper sig o tvättar bilen. Sen ska han iväg på hockey ikväll. Jag ska en tur ut till pappa o A o se hockeyn där. Pappa är Brynäsare...

Funderar på om inte jag växt i nån av Js Frölunda-matchtröjor.

Nu ringde J, han är inte alls bitter när han sitter i biltvättskön:
- Fan det står en kärring framför mig o polerar sin gamla Opel, det hade vart billigare för henne att åka o köpa en ny än och lägga pengar på att polera upp den.

Angående matchen Brynäs-Frölunda sist så fick jag ett referat sen när jag kom hem från innebandyn.
Dock går det inte att göra referatet tillräckligt "snällt" för att publicera det här på bloggen.
Igår va J lite lugnare iaf o satt i godan ro och diskuterade dommarens eventuella poliseskort ut och in från Göteborg om han mot förmodan skulle dömma matchen ikväll. Det summerar väll lite av vad han tycker...

* * *

Läste nånstans att om man tar den dagen som man får av BM som ska vara ens beräknade förlossningsdag och lägger på 3 dagar så är det störst chans att det blir den dagen. Mm... återstår att se. Känns ju inte så för tillfället!

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0