v 40 + 4

Ojoj, nervig match igår. Men det gick ju vägen till slut o en glad sambo spatserade in i hallen runt elva igår kväll. Va ute hos pappa och A och blev bortskämd med färska räkor, gott bröd m.m. till hockeyn.
A fyller även år idag o jag hade tänkt överraska med en bebis men den vägrar komma ut. Grattis i alla fall :)

I morse fick jag sms från min kära kollega i Kinna, hon va i stan så vi möttes upp på en fika. Underbara människa!

Va inte hemma förrän halv fyra, strosade omkring i stan o kunde nog räkna till hundra mammor med deras barnvagnar. När vi precis hade fått veta att vi skulle få en bebis såg man gravida överallt - nu är det barnvagnar!

Såhär ser vi ut för tillfället:
(eller bilden togs igår)


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0