Vårigt

Åh nu är det vår i luften. Inte jättevarmt men lite sådär att det är på gång. Mysigt! J va väldigt positiv innan o sa: "kan ju typ va -10 och snö nästa vecka" vilket han ju har rätt i men jag lyssnar inte på det örat. J får alltid huvudvärk till o från av den första låga vårsolen. Dock är han alltid först med att sätta sig utomhus med en öl i handan. Han va inne på det spåret redan igår, men kom in rätt snabbt. Kvällssolen har inte riktigt nått vår balkong!

Idag har vi fixat dom sista bebis-grejerna. Spjälsängen är sen ett par dagar monterad o bäddad o vi har försökt förstå oss på både bilbarnstol o vagn. Mer avancerat än vad man tror, men dom är väldigt duktiga o proffsiga nere på den lokala bebis-butiken. Sista fixet är bara att montera upp skötbordet på toa!

Men du får gärna komma nu!!

Igår hade vi besök av Js systrar o lill-kusinen! Vi hängde lite här hemma o sen gick vi strandpromenaden in till stan, fikade o kikade i några affärer. Mysigt!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Snart snart snart ligger det en liten bebbe i den fina fina spjälsängen och jag bara längtar efter att få pussa på den lille(a)...och jag längtar efter att få pussa på dig med såklart! :) Hörs ikväll. puss /Mallan brallan

2012-03-03 @ 15:08:16

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0