allt eller inget

Gillar inte att klaga, men nu måste jag bara få ur mig det.

Som sagt, sovit minimalt inatt vilket gjort mig skitslapp hela dagen. Nu är klockan halv sju o jag har inte gjort ett skit. Har vilat middag så jag är asirriterad. Väckte J kvart i sju som försovit sig, panik, Noah skrek, kalabalik. Går o stör mig på att mina glasögon är snea o defekta. J kommer hem från jobbet för att mötas av att jag berättar att tvättmaskinen läcker. Han kontrar med att hans mobil är snodd. Vi försöker se om vi kan laga tvättmaskins (-helvetet), drar fram skiten, kollar alla slangar, den där ventilen o pumpen... allt verkar iordning. Eller uppenbarligen inte, men ja.

Jag är grinig, J är grinig, Noah är lite glad.

J kom med förslaget att slänga skiten utför balkongen, känns mest lockande.

Så då va det färdigklagat, det är bara materiella ting, nu har det tagit alltför mycket av min enegergi.

Over and out.

Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0