Det där med sömn..

Sitter o tittar ut på den klarblå himmeln med en Noah i matkoma mot bröstet. Inatt bestämde han sig för att sova i 8 timmar på raken. Fick dessvärre inte njuta av denna sammankopplade sömn för jag gick o la mig en timma efter, hade svårt att somna när jag låg emellan två snarkande killar o vaknade o vred o vände på mig o hade svårt att somna om. Men det kanske kommer fler tillfällen nästa månad eller nått?!
Noah provade även en ny grej inatt, när han märker att jag precis är på gränsen till att somna så ger han ifrån sig ett högt och ljudligt hjärtskärande (i mina öron) skrik för att sen när jag med ögon stora som tefat sitter lutad över hans säng snällt ligga o sova o rentav le en smula. Busunge!

Idag är han i tidningen:


Kommentarer

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0