Fika

Bland det första J sa igår efter att han kommit hem var att det va lite halt i hallen. Seriööööst va många gånger jag svabba utan att få upp allt.

Men det första han sa när han kom hem va att han hittat sin mobil som hamnat i en konstig gömma i skåpet. Bra!!

Va ute hos min far o hämtade bordsskivan som J o pappa slipat o lackat. Blev jättebra! Ska inviga det sen genom att spilla extra mycket! Blir jättefint i vårt kök, nu ska bara hålen täckas igen o så ska tavlan upp. Skulle köpt den häromdagen men kom inte in med vagnen TROTS att butiken har sånnadär spår i trappan man kan köra i.

Idag ska jag o Noah på fika hemma hos en från föräldrargruppen jag o J gick på för att lära oss allt om bebisar o profylax. Ska bli mysigt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sicken FIN bild!! Han är så himla fin allså. Vill träffa er snart igen. Puss o hej

2012-05-16 @ 22:13:04

Skriv en rad till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0